ماساژور اَبَر طب

۱۴۰۰/۰۶/۲۳ ۲۱:۵۹
0
تصویر پست
ماساژور اَبَر طب : یکی از بهترین هدایا برای عزیزان خود ، ماساژور کف پا با بسته بندی خاص و متن تبریک خاص می باشد. لطفا جهت سفارش محصول هدیه اَبَر طب : متن کامل تبریک به عزیزان خود را به همراه آدرس دقیق دریافت کننده هدیه ، به سامانه پیامکی 100090190 ارسال نمایید .
ماساژور ابر طب چطور این همه مزایا داره:
۱) واریس:
علت بوجود آمدن واریس ، ضعیف شدن گردش خون از پا به سمت قلب و تجمع خون در پا می باشد پس یکی از گزینه ها برای افزایش گردش خون در پا و پیشگیری از واریس استفاده از ماساژور اَبَر طب و افزایش گردش خون در پاها می باشد
۲) خار پاشنه: در کف پا ، از پاشنه تا پنجه ی پا لایه و طناب خیلی مستحکمی وجود دارد که فاشیای پلانتاژ نام دارد ، زمانی که در این طناب مستحکم گردش خون ضعیف شود دچار التهاب می شود، که در این صورت بدن به حالت سیستم خود ایمنی دچار شده و زیر پاشنه کلسیم جمع می کند تا حدی که به خار پاشنه تبدیل می شود.
پس بهترین گزینه استفاده از ماساژور ابر طب می باشد تا بصورت مداوم کف پاها ماساژ شود تا این طناب مستحکم دچار گردش خون ضعیف نشده و از عارضه خار پاشنه جلوگیری شود.
۳) عارضه ی پای دیابتی:
گردش خون در بدن افراد دیابتی به ویژه در پاها ضعیف می باشد وطی سالیان سال حس عصبی پا از بین رفته و بصورت تدریجی باعث زخم پا می شود و اگر دیابت کنترل نشود، باعث عفونت پاها می شود و می تواند منجر به قطع عضو شود تا جایی که هر بیست ثانیه در دنیا یک پای دیابتی قطع می شود، پس بهترین گزینه ها استفاده ماساژور ابر طب می باشد


لطفا جهت سفارش این محصول و یا مشاوره رایگان ،سوالات خود را به سامانه 100090190 ارسال نمایید
بروزرسانی شده: ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ ۰۹:۱۵
نویسنده

ارسال نظر