ماساژور اَبَر طب پیشگیری از خار پاشنه

۱۴۰۰/۰۷/۰۲ ۲۰:۵۰
0
تصویر پست
آیا می دانید یکی از دلایل واریس ، ورم پاها ، خار پاشنه ، زخم پای دیابتی و در نتیجه قطع پای دیابتی به دلیل ضعیف شدن گردش خون در پا ها و ضعیف شدن گردش خون از پاها به سمت قلب می باشد. آیا می دانید یکی از مشکلات مشترک بسیاری از مشاغل ضعیف شدن گردش خون در پای افراد به دلیل ایستادن زیاد و یا نشستن طولانی مدت می باشد. ماساژور کف پا اَبَر طب با طراحی تخصصی باعث افزایش گردش خون در پا ها می شود.

یکی از دلایل برتری ماساژور اَبَر طب طراحی مکانیکی محصول می باشد و از انرژی الکتریسیته در چرخاندن غلطک ها استفاده نشده تا با حرکت پاها به افزایش گردش خون از پا به سمت قلب منجر شود .
ماساژور اَبَر طب دارای یک سال گارانتی ، ده روز زمان تست و برگشت کالا ، ضد آب ، برآمده و قابل نصب بر روی زیر پایی اداری طراحی شده است.
این محصول دارای گواهینامه های استاندارد می باشد و همچنین تاییدیه های لازم از انجمن های دیابت ، فیزیوتراپی و طب فیزیکی را دارا می باشد.
پیشگیری از واریس ،خار پاشنه و زخم پای دیابتی از مهمترین مزایای این محصول می باشد.


دلایل مزایای ماساژور کف پا اَبَر طب:

۱) واریس:
علت بوجود آمدن واریس ، ضعیف شدن گردش خون از پا به سمت قلب و تجمع خون در پا می باشد و به دلیل نیروی جاذبه و انتخاب شغل، عدم تحرک اضافه وزن ،در برخی از افراد به مرور زمان دریچه ی لانه کبوتری پشت ساق پا خراب شده و گردش خون به سمت زمین برگشت می خورد و واریس شکل می‌گیرد.
پس یکی از گزینه ها برای افزایش گردش خون در پا و پیشگیری از واریس استفاده از ماساژور اَبَر طب می باشد.
تذکر : افراد مبتلا به واریس ، برای جلوگیری از پیشرفت واریس از جوراب واریس استفاده و زیر نظر متخصصان واریس خود را درمان کنند .

۲) خار پاشنه:
در کف پا ، از پاشنه تا پنجه ی پا لایه و طناب خیلی مستحکمی وجود دارد و زمانی که در این طناب مستحکم گردش خون ضعیف شود دچار التهاب می شود، که در این صورت بدن به حالت سیستم خود ایمنی دچار شده و زیر پاشنه کلسیم جمع می کند تا حدی که به خار پاشنه تبدیل می شود.
پس بهترین گزینه استفاده از ماساژور ابر طب می باشد تا بصورت مداوم کف پاها ماساژ شود تا این طناب مستحکم دچار گردش خون ضعیف نشده و از عارضه خار پاشنه جلوگیری شود.

۳) عارضه ی پای دیابتی:
گردش خون در بدن افراد دیابتی به ویژه در پاها ضعیف می باشد وطی سالیان سال حس عصبی پا از بین رفته و بصورت تدریجی باعث زخم پا می شود و اگر دیابت کنترل نشود، باعث عفونت پاها می شود و می تواند منجر به قطع عضو شود تا جایی که هر بیست ثانیه در دنیا یک پای دیابتی قطع می شود، پس بهترین گزینه ها، کنترل دیابت زیر نظر متخصصان ، پیشگیری و استفاده ماساژور اَبَر طب می باشد که با افزایش گردش خون در پاها از عارضه ی پای دیابتی جلوگیری می کند.

این محصول تاییدیه های لازم از انجمن های پزشکی را دریافت نموده و سه پورپوزال تخصصی در مرحله تحقیق و بررسی در کارنامه خود دارد.
لطفا جهت سفارش محصول به قسمت فروشگاه سایت مراجعه فرمایید.


بروزرسانی شده: ۱۴۰۰/۰۹/۱۶ ۲۳:۰۷
نویسنده

ارسال نظر